Asiakaspalautus

  • Asiakaspalautusaika 30 vuorokautta (lasketaan päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet).

    Tilatun tuotteen vaihtaminen toiseen kokoon tai väriin on ilmaista kerran/tilaus.
    Asiakaspalautuksen käsittelymaksu on 4.95€ palauttaessasi tuotteita.

    Asiakaspalautusohjeet
    Toimitusehdot

    Esimerkki 1:
    tilaat 3 tuotetta ja palautat kaikki.
    Asiakaspalautuksen käsittelymaksu 4.95€ veloitetaan.

    Esimerkki 2: tilaat 3 tuotetta ja haluat vaihtaa kaikki tuotteet toiseen kokoon tai väriin.
    Palautus ja vaihto on ilmainen.

    Esimerkki 3: tilaat 3 tuotetta, palautat 2 tuotetta. Lisäksi haluat vaihtaa kolmannen tuotteen kokoa. Vaihdossa toivomasi tuote toimitetaan ilmaiseksi. Asiakaspalautuksen käsittelymaksu 4.95€ veloitetaan palautetuista tuotteista.

    Miksi palautusmaksu veloitetaan?

    Veloitamme asiakaspalautuksen käsittelymaksun 4.95€ asiakkaan palauttaessa tuotteita.
    Asiakaspalautuksen käsittelymaksu kattaa vain osan tilauksen toimituksesta, palautuksesta, palautuksen käsittelystä ja tuotteiden uudelleenmuovituksesta ja myyntiin saattamisesta aiheutuvista kuluista.
    Asiakaspalautuksen käsittelymaksun veloittaminen on välttämätöntä, jotta toimintaa voidaan ylläpitää alalla, jossa palautuksien/vaihtojen määrä on merkittävä.

    Huomioitavaa asiakaspalautuksessa

    Mikäli asiakaspalautus viivästyy 30 vuorokauden palautusajasta, on asiakaspalautuksen käsittelymaksu vähintään 9.95€. Mikäli asiakaspalautus viivästyy merkittävästi, emme hyväksy asiakaspalautusta.

    Asiakaspalautus tulee tehdä yhtenä asiakaspalautuslähetyksenä.
    Mikäli asiakkaalla on useampia tilauksia, suosittelemme palautusta samassa lähetyksessä.

    Ilmoitus asiakaspalautuksesta tehdään tilauksen mukana toimitettavalla asiakaspalautuslomakkeella, joka liitetään mukaan asiakaspalautukseen. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittaa meille palautuksesta.

    Huomioithan, että palauttamalla tuotteita saatat menettää tilaushetkellä saamasi edut, kuten esimerkiksi ostorajaan sidottu ilmainen toimitus, alennukset tai tilaajalahjat. Mikäli et ole asiakaspalautuksen jälkeen oikeutettu etuihin, vähennetään ne automaattisesti palautettavasta summasta asiakaspalautusta käsiteltäessä.

    Rahapalautus tapahtuu samalle maksutavalle, jota olet käyttänyt tehdessäsi tilauksen yleensä viikon kuluessa.

    Tuotteiden palautukset/vaihdot käsittelemme yleensä samana päivänä, kuin olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen. Saat vastaanotetusta palautuksesta aina ilmoituksen sähköpostiisi.

  • Palauta tuote aina siististi, alkuperäisessä pakkauksessaan.
    Mikäli palautettava tuote ei ole jälleenmyyntikelpoinen (vaurioitunut, käyttöönotettu, lemmikkieläimen karvoja, deodoranttia, hajusteen tuoksu yms.) emme ole velvollisia hyvittämään palautetusta tuotteesta täyttä hintaa. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikuntoisia asiakkaasta johtuvasta syystä, pidätämme aina vähintään 25% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

    HUOM!
    Myös uima-asuilla ja alusvaatteilla on täysi 30 päivän vaihto-ja palautusoikeus. Edellämainittuja tuotteita tulee sovittaa omien alusvaatteiden päälle, ei paljaalle iholle.
    Korut, alushousut, sukkahousut, hiuslisäkkeet ja kosmetiikka ovat hygieniatuotteita. Edellä mainittujen tuotteiden palautuksia ei hyväksytä, mikäli myyntipakkaus on avattu, sinetti poistettu tai tuotteita on testattu.

  • Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa palautuksen aikana, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos asiakkaalla on palautuksen yhteydessä saatu kuitti. Muista siis aina pyytää kuitti palautuksestasi ja säilyttää sitä tallessa niin pitkään, kun olet saanut sähköpostiisi ilmoituksen vastaanotetusta asiakaspalautuksesta.

    Jeans.fi asiakaspalvelun yhteystiedot:
    Whatsapp puh. 040 143 5937
    Kotisivujemme ota yhteyttä - kaavake
    Sähköposti asiakaspalvelu(at)jeans.fi
    Puh. 020 740 1061, ark. 9:00-15:00