Asiakaspalautus

18-07-2024

Tarjoamme ilmaisen palautuksen/vaihdon sopivaan kokoon 30 päivän ajan!

Asiakaspalautusaika 30 vuorokautta lasketaan päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet.
Tilatun tuotteen vaihtaminen toiseen kokoon tai väriin on ilmaista 1 kerran/tilaus.

Vaihtotuotteet toimitetaan aina edullisimmalla toimitustavalla (esim. postin kirjelähetys).
Vaihdossa toimitetun tuotteen palautuksesta veloitetaan 5.95€ palautusmaksu.

Huomioitavaa asiakaspalautuksessa/vaihdossa

  • Mikäli teet tilaukseen useampia palautuksia, veloitamme lisäpalautuksista 5.95€.
  • Mikäli asiakaspalautus viivästyy 30 vuorokauden palautusajasta, on asiakaspalautuksen käsittelymaksu vähintään 9.95€. Mikäli asiakaspalautus viivästyy merkittävästi, emme hyväksy asiakaspalautusta, emmekä hyvitä mahdollisia laskuttajan viivästyskuluja.
  • Asiakaspalautus tulee tehdä yhtenä asiakaspalautuslähetyksenä.

  • Mikäli asiakkaalla on useita tilauksia, tulee kaikki palautukset tehdä yhtenä lähetyksenä.
  • Ilmoitus asiakaspalautuksesta tehdään tilauksen mukana toimitettavalla asiakaspalautuslomakkeella, joka liitetään mukaan asiakaspalautukseen. Sinun ei tarvitse erikseen ilmoittaa meille palautuksesta.

  • Mikäli asiakas on valinnut lisäpalvelullisen toimitustavan (esim. kotiinkuljetus), ei toimitusmaksua palauteta asiakaspalautuksen yhteydessä.

Huomioithan, että palauttamalla tuotteita saatat menettää tilaushetkellä saamasi edut, kuten esimerkiksi ostorajaan sidottu ilmainen toimitus, alennukset tai tilaajalahjat. Mikäli et asiakaspalautuksen jälkeen ole oikeutettu etuihin, poistetaan ne automaattisesti palautettavasta summasta asiakaspalautusta käsiteltäessä.

Rahapalautus tapahtuu laskuttajamme Avardan toimesta samalle maksutavalle, jota olet käyttänyt tehdessäsi tilauksen, yleensä viikon kuluessa siitä, kun palautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty.

  • Tuotteiden palautukset/vaihdot käsittelemme yleensä samana päivänä, kuin olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen. Saat vastaanotetusta palautuksesta aina ilmoituksen sähköpostiisi (päivitetty tilausvahvistus).

  • Palauta tuote aina siististi, alkuperäisessä pakkauksessaan.

Mikäli palautettava tuote ei ole jälleenmyyntikelpoinen (vaurioitunut, käyttöönotettu, lemmikkieläimen karvoja, deodoranttia, hajusteen tuoksu yms.) emme ole velvollisia hyvittämään tuotetta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikuntoisia asiakkaasta johtuvasta syystä, pidätämme aina vähintään 50% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

HUOM!
Myös uima-asuilla ja alusvaatteilla on täysi 30 päivän vaihto-ja palautusoikeus. Edellämainittuja tuotteita tulee sovittaa omien alusvaatteiden päälle, ei koskaan paljaalle iholle.

Korut, alushousut, sukkahousut, hiuslisäkkeet ja kosmetiikka ovat hygieniatuotteita. Edellä mainittujen tuotteiden palautuksia ei hyväksytä, mikäli myyntipakkaus on avattu, sinetti poistettu tai tuotteita on testattu.

Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa palautuksen aikana, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos asiakkaalla on palautuksen yhteydessä saatu kuitti. Muista siis aina pyytää kuitti palautuksestasi ja säilyttää sitä tallessa niin pitkään, kun olet saanut sähköpostiisi ilmoituksen vastaanotetusta asiakaspalautuksesta.

Jeans.fi asiakaspalvelun yhteystiedot:
Whatsapp puh. 040 143 5937
Kotisivujemme ota yhteyttä - kaavake
Sähköposti asiakaspalvelu(at)jeans.fi
Puh. 020 740 1061, ark. 8:00-12:00