Asiakaspalautus

Asiakaspalautus

Jeans.fi-verkkokaupan toiminta on päättymässä vuoden 2025 aikana ja olemme aloittaneet loppuunmyynnin. Tästä syystä palautuskäytännöt ovat muuttuneet 5.8.2025. 

  • Palautusaika on 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta.
  • Palautettavasta summasta vähennetään palautusmaksu 6.95€.
  • Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa.
  • Tuotteen vaihtaminen toiseen kokoon/väriin ei ole mahdollista.
  • Palautuslomake sisältyy aina lähetykseen.
  • Katso tarkemmat palautusohjeet täältä

Käytännön huomioita

  • Palautus tehdään yhtenä lähetyksenä. Useammista palautuseristä veloitamme 6.95€/lisälähetys.
  • Merkittävästi myöhässä olevia palautuksia ei voida hyvittää.
  • Lisäpalveluiden (esim. kotiinkuljetus) toimitusmaksua ei palauteta.
  • Palautusta ei tarvitse ilmoittaa etukäteen – riittää, että liität mukaan tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen.

Rahojen palautus

Hyvitykset käsittelee maksupalvelukumppanimme Avarda ja palautus tehdään automaattisesti samalle maksutavalle, jota käytit tilausta tehdessä.

  • Palautukset käsitellään yleensä heti niiden saavuttua.
  • Rahat palautuvat noin viikon kuluessa.
  • Saat sähköpostiisi vahvistuksen, kun palautus on vastaanotettu ja hyvitetty.

Myyntikelvottomat tuotteet

Palautettavien tuotteiden tulee olla siistejä ja jälleenmyyntikuntoisia. Emme voi hyvittää tuotteita, joissa on:

  • Karvoja, hajusteita, deodoranttia tai muita käytön jälkiä
  • Vaurioita tai kulumaa, jotka eivät ole syntyneet normaalissa sovituksessa

Jos tuote ei ole enää myyntikelpoinen asiakkaasta johtuvasta syystä, pidätämme tuotteen hinnasta vähintään 50%.

Hygieniatuotteet

Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa, jos myyntipakkaus on avattu tai tuotetta on sovitettu/pakkaus avattu:

  • Korut, hiuslisäkkeet, kosmetiikka
  • Alushousut, sukkahousut
  • Uima-asut (palautettavissa, kun sovitetaan omien alusvaatteiden päälle)

Kadonneet palautukset

Muista pyytää palautuskuitti, kun jätät asiakaspalautuksen kuljetukseen. Säilytä kuitti, kunnes saat meiltä sähköposti-ilmoituksen palautuksen vastaanotosta. Korvaamme kadonneet palautukset vain palautuskuittia vastaan.

Asiakaspalvelu

  • WhatsApp: +358 40 143 5937
  • Messenger: Klikkaa tästä messengeriin
  • Puhelin: +358 20 740 1061 (ma–pe klo 8.00–12.00)
  • Sähköposti: asiakaspalvelu(at)jeans.fi