Asiakaspalautus
Asiakaspalautus
Jeans.fi-verkkokaupan toiminta on päättymässä vuoden 2025 aikana ja olemme aloittaneet loppuunmyynnin. Tästä syystä palautuskäytännöt ovat muuttuneet 5.8.2025.
- Palautusaika on 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta.
- Palautettavasta summasta vähennetään palautusmaksu 6.95€.
- Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa.
- Tuotteen vaihtaminen toiseen kokoon/väriin ei ole mahdollista.
- Palautuslomake sisältyy aina lähetykseen.
- Katso tarkemmat palautusohjeet täältä
Käytännön huomioita
- Palautus tehdään yhtenä lähetyksenä. Useammista palautuseristä veloitamme 6.95€/lisälähetys.
- Merkittävästi myöhässä olevia palautuksia ei voida hyvittää.
- Lisäpalveluiden (esim. kotiinkuljetus) toimitusmaksua ei palauteta.
- Palautusta ei tarvitse ilmoittaa etukäteen – riittää, että liität mukaan tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen.
Rahojen palautus
Hyvitykset käsittelee maksupalvelukumppanimme Avarda ja palautus tehdään automaattisesti samalle maksutavalle, jota käytit tilausta tehdessä.
- Palautukset käsitellään yleensä heti niiden saavuttua.
- Rahat palautuvat noin viikon kuluessa.
- Saat sähköpostiisi vahvistuksen, kun palautus on vastaanotettu ja hyvitetty.
Myyntikelvottomat tuotteet
Palautettavien tuotteiden tulee olla siistejä ja jälleenmyyntikuntoisia. Emme voi hyvittää tuotteita, joissa on:
- Karvoja, hajusteita, deodoranttia tai muita käytön jälkiä
- Vaurioita tai kulumaa, jotka eivät ole syntyneet normaalissa sovituksessa
Jos tuote ei ole enää myyntikelpoinen asiakkaasta johtuvasta syystä, pidätämme tuotteen hinnasta vähintään 50%.
Hygieniatuotteet
Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa, jos myyntipakkaus on avattu tai tuotetta on sovitettu/pakkaus avattu:
- Korut, hiuslisäkkeet, kosmetiikka
- Alushousut, sukkahousut
- Uima-asut (palautettavissa, kun sovitetaan omien alusvaatteiden päälle)
Kadonneet palautukset
Muista pyytää palautuskuitti, kun jätät asiakaspalautuksen kuljetukseen. Säilytä kuitti, kunnes saat meiltä sähköposti-ilmoituksen palautuksen vastaanotosta. Korvaamme kadonneet palautukset vain palautuskuittia vastaan.
Asiakaspalvelu
- WhatsApp: +358 40 143 5937
- Messenger: Klikkaa tästä messengeriin
- Puhelin: +358 20 740 1061 (ma–pe klo 8.00–12.00)
- Sähköposti: asiakaspalvelu(at)jeans.fi