Asiakaspalautusohjeet
Kuinka palautus tehdään?
Sinulla on oikeus palauttaa tuotteita 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
- Palautuskulu 6.95€ vähennetään palautettavasta summasta.
Palautuksen tekeminen
Sinun ei tarvitse ilmoittaa palautuksesta erikseen. Toimi näin:
- Kiinnitä lähetyksen päälle tilauksen mukana toimitettu asiakaspalautuksen osoitekortti (A5).
- Vie paketti lähimpään palautuspisteeseen.
- Jos palautusosoitekortti puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä uudet ohjeet.
Pakkaaminen ja vastuu
- Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäispakkaukseen tai vastaavaan suojaavaan pakkaukseen.
- Tuotteiden tulee olla puhtaita, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.
- Lähettäjänä vastaat siitä, että tuotteet palautuvat meille hyväkuntoisina.
- Säilytä palautuskuitti, jos saat sellaisen, kunnes saat vahvistuksen palautuksen vastaanottamisesta sähköpostiisi.
Hyvitys ja maksun palautus
- Kun palautus on käsitelty, saat päivitetyn tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
- Jos maksutapana oli lasku (Avarda), saat heiltä automaattisesti päivitetyn laskun.
- Mikäli tilaus on jo maksettu, Avarda palauttaa summan saman maksutavan kautta.
- Jos olet hukannut laskun, voit pyytää uuden asiakaspalvelustamme.
Asiakaspalvelu
- WhatsApp: +358 40 143 5937
- Facebook Messenger: Klikkaa tästä messengeriin
- Puhelin: +358 20 740 1061 (ma–pe klo 8.00–12.00)
- Sähköposti: asiakaspalvelu(at)jeans.fi