Asiakaspalautusohjeet

Kuinka palautus tehdään?

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteita 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

  • Palautuskulu 6.95€ vähennetään palautettavasta summasta.

Palautuksen tekeminen

Sinun ei tarvitse ilmoittaa palautuksesta erikseen. Toimi näin:

  1. Kiinnitä lähetyksen päälle tilauksen mukana toimitettu asiakaspalautuksen osoitekortti (A5).
  2. Vie paketti lähimpään palautuspisteeseen.
  3. Jos palautusosoitekortti puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä uudet ohjeet.

Pakkaaminen ja vastuu

  • Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäispakkaukseen tai vastaavaan suojaavaan pakkaukseen.
  • Tuotteiden tulee olla puhtaita, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.
  • Lähettäjänä vastaat siitä, että tuotteet palautuvat meille hyväkuntoisina.
  • Säilytä palautuskuitti, jos saat sellaisen, kunnes saat vahvistuksen palautuksen vastaanottamisesta sähköpostiisi.

Hyvitys ja maksun palautus

  • Kun palautus on käsitelty, saat päivitetyn tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
  • Jos maksutapana oli lasku (Avarda), saat heiltä automaattisesti päivitetyn laskun.
  • Mikäli tilaus on jo maksettu, Avarda palauttaa summan saman maksutavan kautta.
  • Jos olet hukannut laskun, voit pyytää uuden asiakaspalvelustamme.

Asiakaspalvelu

  • WhatsApp: +358 40 143 5937
  • Facebook Messenger: Klikkaa tästä messengeriin
  • Puhelin: +358 20 740 1061 (ma–pe klo 8.00–12.00)
  • Sähköposti: asiakaspalvelu(at)jeans.fi



Matkahuolto    Posti    DBSchenker