Asiakaspalautusohjeet
Kuinka palautus tehdään?
Meille ei tarvitse erikseen ilmoittaa palautuksesta.
Tee palautus kiinnittämällä tilauksen mukana toimitettu asiakaspalautuksen osoitekortti (A5) lähetyksen päälle.
Jos osoitekortti ei ole tallessa, pyydä palautusohjeet asiakaspalvelulta.
Vastaat palautuksen lähettäjänä, tuotteiden huolellisesta palautuksesta takaisin meille.
Pakkaa asiakaspalautus huolellisesti, jotta tuotteet eivät likaannu tai vaurioidu kuljetuksen aikana.
Mikäli saat kuitin palautukselle, säilytä sitä tallessa kunnes saat meiltä ilmoituksen sähköpostiisi, että asiakaspalautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty.
Vastaanotettuamme palautuksesi lähetämme sinulle päivitetyn tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lähettää Avarda päivitetyn laskun.
Jos olet maksanut tilauksesi, tapahtuu palautus samalle maksutavalle Avardan toimesta.
Jos olet hävittänyt laskun, voit pyytää uuden laskun verkkokaupan asiakaspalvelulta.
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Whatsapp: +358401435937
Facebook Messenger: Klikkaa messengeriin!
Puh: +358207401061 (ma-pe 8:00 - 12:00)
Email: asiakaspalvelu(at)jeans.fi