Asiakaspalautusohjeet

Kuinka palautus tehdään?

1. Tarkista ensin tilauksesi toimitustapa.
Tilauksesi toimituksessa käytetty kuljetusyhtiö löytyy tilauserittelystäsi tai tilauksesi päällä olevasta osoitekortista.
Lähetä asiakaspalautus takaisin käyttämällä samaa kuljetustapaa.
- Matkahuolto, Posti tai DB Schenker.


Matkahuolto    Posti    DBSchenker



2. Pakkaa asiakaspalautus huolellisesti, jotta tuotteet eivät likaannu tai vaurioidu kuljetuksen aikana.

Matkahuollon asiakaspalautus
Olemme toimittaneet tilauksen mukana asiakaspalautuksen osoitekortin, jolla palautus tehdään.
Et tarvitse erillistä asiakaspalautustunnusta.
Kiinnitä osoitekortti palautuslähetyksen päälle. Jos käytät alkuperäistä lähetyspussia, laita palautusosoitekortti aikaisemman osoitekortin päälle.
Palautus tehdään automaattiin tai palvelutiskille lukemalla palautusosoitekortin viivakoodi.

Postin asiakaspalautus
Olemme toimittaneet tilauksen mukana asiakaspalautuksen osoitekortin.
Kiinnitä osoitekortti palautuslähetyksen päälle. Jos käytät alkuperäistä lähetyspussia, laita palautusosoitekortti aikaisemman osoitekortin päälle.
Palautus tehdään automaattiin tai palvelutiskille lukemalla palautusosoitekortin viivakoodi.

DB Schenker asiakaspalautus
Tarvitset alkuperäisen lähetyksen 988-alkuisen lähetystunnuksen.
Lähetystunnus löytyy alkuperäisestä osoitekortista tai saamastasi saapumisilmoituksesta.
Mikäli teet palautuksen alkuperäisessä pakkauksessa - anna osoitekortin olla paikoillaan.
Palautus tehdään lukemalla viivakoodi alkuperäisestä osoitekortista.
Jos teet palautuksen uudessa pakkauksessa, ilmoita palvelutiskillä 988-alkuinen lähetystunnus.

Miten palautus tapahtuu?

Vastaanotettuamme palautuksesi lähetämme sinulle päivitetyn tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Asiakaspalautuksen käsittelymaksu 4.95€ vähennetään palautettavasta summasta.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, lähettää Avarda päivitetyn laskun.
Jos olet maksanut tilauksesi, tapahtuu palautus samalle maksutavalle Avardan toimesta.

Jos olet hävittänyt laskun, voit pyytää uuden laskun verkkokaupan asiakaspalvelulta.

Jeans.fi asiakaspalvelun yhteystiedot:
Whatsapp puh. 040 143 5937
Kotisivujemme ota yhteyttä - kaavake
Sähköposti asiakaspalvelu(at)jeans.fi
Puh. 020 740 1061, ark. 9:00-15:00