Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät vastauksia yleisimpiin asiakkaidemme kysymyksiin – toimituksista, palautuksista, maksuista ja tuotteista. Suosittelemme tarkistamaan ensin tältä sivulta, löytyisikö vastaus kysymykseesi nopeasti ja helposti.

Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään!

Miten teen asiakaspalautuksen?
Palautan osan tilaamistani tuotteista. Minkä summan maksan?
Koko ei ollutkaan sopiva - voinko vaihtaa isompaan/pienempään?
Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen tehnyt tilauksen?
Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen tehnyt asiakaspalautuksen?
Mitä teen jos tilauksestani puuttuu tuote?
En saanut tilausvahvistusta, mitä teen?
En ole saanut saapumisilmoitusta, mitä teen?
Yhden koon tuote - mikä se on?
Olen hävittänyt laskuni - mitä teen?

Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Whatsapp: +358401435937
Facebook messenger: Klikkaa messengeriin!

Puh: +358207401061 (ma-pe 9:00 - 12:00)
Email: asiakaspalvelu(at)jeans.fi

Ainonkatu 11 
57200 Savonlinna