Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen tehnyt tilauksen?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi onnistuneen tilauksenteon jälkeen.
Mikäli et saa tilausvahvistusta, voi olla, että olet ilmoittanut virheellisen sähköpostiosoitteen tai tilausvahvistus on mennyt esimerkiksi sähköpostin roskapostiin.

Mikäli et saa tilausvahvistusta, tarkista ensin roskapostisi (sekä esim. gmailin sähköpostissa tarjoukset-kansio) ja ole vasta sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluun joko puhelimitse puh. 020 740 1061 tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)jeans.fi.

Tilauksesi lähetetään yleensä viimeistään seuraavana arkipäivänä siitä, kun se on tehty.
Ajoittain tilauksissa voi olla ruuhkaa, jolloin tilauksien toimituksessa voi olla 1-2 päivän viive.

Kun tilauksesi otetaan käsittelyyn, saat sähköpostiisi lähetyksen seurantatunnuksen ja seurantalinkin.

Lähetys noudetaan lähetystunnuksella, jonka saat toimittajalta tekstiviestinä tai sähköpostina.
Pakettia noudettaessa on aina todistettava henkilöllisyytensä.

HUOM! Mikäli et saa saapumisilmoitusta, ole yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun viimeistään viikon kuluttua siitä, kun olet tehnyt tilauksen.

Jeans.fi asiakaspalvelun yhteystiedot:
Whatsapp puh. 040 143 5937
Kotisivujemme ota yhteyttä - kaavake
Sähköposti asiakaspalvelu(at)jeans.fi
Puh. 020 740 1061, ark. 9:00-15:00