Tilauksen virhe ja reklamaatio

Pakkausvirhe

Joskus voi käydä niin, että teemme virheen ja lähetämme sinulle väärän tuotteen tai tilauksestasi puuttuu jotain.
Tilaajana velvollisuutesi on tarkistaa tilauksen sisältö ja vastaanotettu kappalemäärä huolella vastaanotettuasi tilauksen.
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli tilauksestasi puuttuu jotain tai olet saanut väärän tuotteen, niin voimme korjata asian!

Reklamaatio

Mikäli tilaamasi tuote on viallinen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin saat ohjeet reklamointiin.
Liiitä yhteydenottoon kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.
Älä lähetä tuotetta meille takaisin, ennenkuin olet ollut yhteydessä asiakaspalveluun.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

- käytössä syntyneitä kengänkärjen tai koron vaurioita.
- herkkien materiaalien (esim. joustava ohut pitsi tai sifonki) purkumia käyttöönoton jälkeen.
- tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vaurioita.
- hien tms. aiheuttamia vaurioita tai värjäymiä.
- asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista (esim. joustamaton materiaali ratkeaa venymisen vuoksi saumoista).
- normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esim. punaiset housut värjäävät valkoisen paidan)
- tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita.
- keinokuituja sisältävän tuotteen käytössä aiheutuvaa nukkautumista.
- neulostuotteisiin käyttöönoton jälkeen ilmestyneitä langanvetoja.
- ulkoisten tekijöiden, kuten tuotteen käytöstä aiheutuvan hankauksen, kulutuksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vaurioita.
- tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. rakot, hikoilu, hiertäminen, epäsopivuus, istuvuus).

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka:
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). 

Jeans.fi asiakaspalvelun yhteystiedot:
Whatsapp puh. 040 143 5937
Kotisivujemme ota yhteyttä - kaavake
Sähköposti asiakaspalvelu(at)jeans.fi
Puh. 020 740 1061, ark. 9:00-15:00