Tilauksen virhe ja reklamaatio

Reklamaatio ja pakkausvirhe – toimi näin

Pakkausvirhe – väärä tuote tai puuttuva tuote

Jos tilauksestasi puuttuu tuote tai olet saanut väärän tuotteen, pahoittelemme virhettä! Tarkista tilauksesi sisältö heti sen vastaanotettuasi ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata tilanteen nopeasti ja sujuvasti.

Reklamaatio – viallinen tuote

Mikäli saamassasi tuotteessa on valmistus- tai materiaalivirhe, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautusta. Saat reklamaatioon tarvittavat ohjeet ja mahdolliset toimenpiteet.

Liitä reklamaatioviestiin selkeä kuva koko tuotteesta sekä lähikuva vauriosta. Älä lähetä tuotetta takaisin ennen yhteydenottoa, jotta voimme käsitellä asian asianmukaisesti.

Reklamaatio ei koske seuraavia tilanteita:

  • käytössä syntyneet kengänkärjen tai koron kulumat
  • herkkien materiaalien (esim. sifonki, ohut pitsi) purkautuminen käytön jälkeen
  • tuotteen vääränlainen tai liiallinen käyttö
  • hien, kosmetiikan tai muun nesteen aiheuttamat vauriot tai värjäymät
  • väärän koon käytöstä johtuvat rikkoutumiset (esim. ratkeaminen)
  • uuden vaatteen normaali värin irtoaminen (esim. punaiset housut värjäävät valkoista)
  • vääränlaisen pesun tai hoidon aiheuttamat vauriot
  • keinokuitujen luonnollinen nukkautuminen käytössä
  • langanvedot tai nukkaantuminen neuleissa käytön jälkeen
  • ulkoisten tekijöiden (hankaus, terävät esineet, kemikaalit) aiheuttamat vauriot
  • epämukavuus mallista tai materiaalista johtuen (esim. hikoilu, hiertyminen, istuvuus)

Erimielisyydet ja kuluttajaneuvonta

Asiakkaalla on oikeus saattaa erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä lautakuntaan, tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Me Jeans.fi:ssä haluamme tarjota luotettavaa palvelua ja ratkaista ongelmat nopeasti. Ota yhteyttä – olemme apunasi!