Tilauksen virhe ja reklamaatio
Reklamaatio ja pakkausvirhe – toimi näin
Pakkausvirhe – väärä tuote tai puuttuva tuote
Jos tilauksestasi puuttuu tuote tai olet saanut väärän tuotteen, pahoittelemme virhettä! Tarkista tilauksesi sisältö heti sen vastaanotettuasi ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata tilanteen nopeasti ja sujuvasti.
Reklamaatio – viallinen tuote
Mikäli saamassasi tuotteessa on valmistus- tai materiaalivirhe, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautusta. Saat reklamaatioon tarvittavat ohjeet ja mahdolliset toimenpiteet.
Liitä reklamaatioviestiin selkeä kuva koko tuotteesta sekä lähikuva vauriosta. Älä lähetä tuotetta takaisin ennen yhteydenottoa, jotta voimme käsitellä asian asianmukaisesti.
Reklamaatio ei koske seuraavia tilanteita:
- käytössä syntyneet kengänkärjen tai koron kulumat
- herkkien materiaalien (esim. sifonki, ohut pitsi) purkautuminen käytön jälkeen
- tuotteen vääränlainen tai liiallinen käyttö
- hien, kosmetiikan tai muun nesteen aiheuttamat vauriot tai värjäymät
- väärän koon käytöstä johtuvat rikkoutumiset (esim. ratkeaminen)
- uuden vaatteen normaali värin irtoaminen (esim. punaiset housut värjäävät valkoista)
- vääränlaisen pesun tai hoidon aiheuttamat vauriot
- keinokuitujen luonnollinen nukkautuminen käytössä
- langanvedot tai nukkaantuminen neuleissa käytön jälkeen
- ulkoisten tekijöiden (hankaus, terävät esineet, kemikaalit) aiheuttamat vauriot
- epämukavuus mallista tai materiaalista johtuen (esim. hikoilu, hiertyminen, istuvuus)
Erimielisyydet ja kuluttajaneuvonta
Asiakkaalla on oikeus saattaa erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä lautakuntaan, tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
- WhatsApp: +358 40 143 5937
- Puhelin: +358 20 740 1061 (arkisin klo 9.00–12.00)
- Sähköposti: asiakaspalvelu@jeans.fi
- Yhteydenottolomake: Täytä lomake täällä
Me Jeans.fi:ssä haluamme tarjota luotettavaa palvelua ja ratkaista ongelmat nopeasti. Ota yhteyttä – olemme apunasi!