Asiakaspalautus

  • Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus ilman lisäkuluja kolmekymmenen (30) vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

    Ilmoitus asiakaspalautuksesta tulee tehdä aina tilauksen mukana toimitettavalla asiakaspalautuslomakkeella, joka liitetään mukaan asiakaspalautukseen.

  • Voit palauttaa tuotteen ilman lisäkuluja käyttämällä toimitustapasi mukaista asiakaspalautusta. Jeans.fi ei lunasta postiennakkona tai muulla tavoin lähetettyjä asiakaspalautuksia.
  • Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa palautuksen aikana, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos asiakkaalla on palautuksen yhteydessä saatu kuitti asiakaspalautukselle. Muista siis aina pyytää kuitti palautuksestasi virkailijalta ja säilyttää sitä tallessa niin pitkään, kun olet saanut meiltä sähköpostiisi ilmoituksen vastaanotetusta asiakaspalautuksesta.
  • Veloitamme kaikista asiakkaasta johtuvasta syystä noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamatta jätetyn lähetyksen maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on vähintään  20 euroa, joka veloitetaan jälkikäteen.

    Mikäli palautus viivästyy olennaisesti 30 vuorokauden palautusajasta, asiakas menettää oikeuden ilmaiseen asiakaspalautukseen, eikä verkkokaupalla ole velvollisuutta hyväksyä asiakaspalautusta.

    Jeans.fi:lla on ilman harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta ilmainen palautus, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili kokonaan ilman erillistä ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan. Yleisin syy lähetys-ja palautuskustannuksien perintään on asiakastilin huomattavan suuri asiakaspalautuksien määrä. Mahdollisista muutoksista asiakastilin toimitusehtoihin ilmoitetaan aina erikseen asiakkaalle.
  • Huomioithan, että mikäli ehdot mahdolliseen veloituksettomaan tilaajalahjaan eivät täyty palautuksen jälkeen lopullisessa tilauksessasi, tulee myös tilaajalahja palauttaa. Veloitamme tilaajalahjan arvon palautuksen yhteydessä, mikäli ehdot eivät täyty.
  • Voit vaihtaa palauttamasi tuotteen veloituksetta toiseen kokoon tai väriin kerran tilausta kohden tai vain palauttaa tuotteen, jos et ole siihen tyytyväinen.
  • Mikäli olet maksanut tilauksen jo tilausvaiheessa tilittää Klarna palautettavan summan sinulle takaisin vastaanotettuamme palautuksesi.
  • Tuotteiden vaihdot käsittelemme yleensa samana päivänä, kuin olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen. Saat vastaanotetusta palautuksesta AINA ilmoituksen sähköpostiisi.
  • Kaikki tilauksesta palautettavat tuotteet tulee palauttaa yhtenä (1) asiakaspalautuslähetyksenä. Mikäli asiakas tekee samaan tilaukseen useita peräkkäisiä palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien toimituskulut asiakkaalta täysimääräisinä.
  • Huomiothan, että mikäli lopullisen tilauksen arvo mahdollisen asiakaspalautuksen jälkeen on alle minimitilausrajan (10 euroa), veloitamme aina toimitusehtojemme mukaisen pientoimituslisän 5 euroa palautuksen yhteydessä.
  • HUOM! Korut, alusvaatteet, sukkahousut, hiuslisäkkeet ja kosmetiikka ovat hygieniatuotteita. Edellä mainittujen tuotteiden palautuksia ei hyväksytä, mikäli myyntipakkaus on avattu, sinetti poistettu tai tuotteita on testattu.
  • Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu, lemmikkieläimen karvoja) emme ole velvollisia hyvittämään palautetusta tuotteesta täyttä hintaa. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikuntoisia asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme aina vähintään 25% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

    POSTIN ASIAKASPALAUTUS:

    Vie palautus Postin toimipisteeseen ja ilmoita asiakaspalautustunnus virkailijalle: 617521

    SCHENKERIN ASIAKASPALAUTUS:

    Jotta voit tehdä palautuksen, tarvitset lähetyksen alkuperäisen osoitekortin, lähetystunnuksen tai tekstiviestinä saamasi saapumisilmoituksen. Vie asiakaspalautus Schenkerin noutopisteeseen ja tee palautus.

    MATKAHUOLLON ASIAKASPALAUTUS:
    Vie palautus Matkahuollon toimipisteeseen ja ilmoita asiakaspalautustunnus virkailijalle: 9529185